Egér probléma

palmihaly palmihaly at home.ro
2002. Nov. 11., H, 19:00:19 CET

Szevasztok
Teljesen kezdõõ vagyok es most telepitettem fel elõre e FreeBSD 4,7-et amit
Pecze Gábornak köszönhetek.Ugyanis ö küldötte el nekem  cd-ket. A telepités
után elinitottm az X-et, és nem müködött az egerem. Beléptem az
"xf86cfg"-be, beállitottam és utána nem volt semmi probléma. Teljesen addig
amig a gépemet ki nem kapcsoltam. amiután megint bekapcsoltam, az egerem
megint halott volt. Megint kellet configuráljam, és ez igy megy minden
egyes kikapcsoláskor. Mia teendö.
A másik kérdésem. lehet egy olyan floppy-t késziteni amirõl indithatnám a
rendeszert? Nem akarok bootmanagert használni és még ameddig teeljesen el
nem sajátitom a FreeBSD titkait, addig még el kell türjem az XP-t
Köszi.