[FreeBSD] Lamer kerdes

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Május. 24., P, 08:49:33 CEST

Hello
bolcs level. Sajnos. Kivaltkepp ez a kulcsmondat:
"Foleg, mert nincs igeny hibatlan rendszerre. Van a tarsadalomnak egy
tolerancia szintje, es ha az adott jelenseg az alatt marad, az emberek
elfogadjak azt, mint az elet termeszetes reszet."

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
-------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897 --------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -