[FreeBSD] Lamer kerdes

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Május. 24., P, 00:26:42 CEST

hali sziszi,

ertem en, hogy mit mondasz, egyet is tudok vele erteni. de akkor most
melyik kalapomat tegyem fel?

az egyik kalapom az, amelyikben elfogadom - de nem feltetlenul szeretem
- a szamtech jelenlegi allapotat. ebben a kalapban meg akarom orizni a
jozan eszem, es ertelmesem probalok viselkedni a korulmenyekhez kepest -
amennyiben a jozan esz es az ertelem nem diszjunkt halmazokat alkotnak a
szemelyemmel. a ms monokulturat sem hibaztatni szandekoztam, hanem igy
es ezt erzekelem, ahogy jarok-kelek. es felfedezni velek
kovetkezmenyeket. de lathatom rosszul, es kovetkeztethetek tevesen.
megallapitom, de nem hibaztatom. elfogadom, de nem szeretem. akar le is
szakadhatnannk a szamtechrol, mert ha mas iparagakat vennek szemugyre
igen hasonlo trendeket fedezhetnenk fel. imho. de ez mar talan osszefugg
a masik kalapommal...

a masik kalapomban, meg ott rohadjon meg a szamtech ahol van, mar holnap
emigralok uj-zelandra es atkepzem magam hajoacsnak. ebben a kalapomban
az utolso verig harcoltam, hogy __ne__ tanitsanak a lanyomnak szamtechet
az iskolaban. (olyan iskolaba jar, ahol errol megkerdezik a szuloket is.
csereben en meg fizetek, mint a katonatiszt.) ezen a vonalon elegge
parhuzamos a gondolatmenetem a tieddel. nem egy ember jutott el oda
miutan beszelgettem vele, hogy nem akarja azt amit eppen hype-ol a
media. eskuszom, nem eroszakoltam meg oket, sot szerintem egyoldalu sem
voltam.

de itt elek, es ebbol elek. en valasztottam, es olyan sincs benne, ami
homlokegyenest szembemegy a torvennyel vagy az etikai erzekemmel. vagyis
fel tudom vallalni a magam szamara, de ezzel egyutt ambivalens viszonyom
vele (ha jol erzem, akkor a neked is.)  szerintem az aranyokat kell
megtalalni.

t.

ps. a a papir+ceruza modell is vitathato. lasd rosette-i ko. ugyan
felettebb rosszul editalhato, de az idotallosagot tekintve tutti. arrol
nem is beszelve, hogy kenterbe veri az osszes eddigi szamteches storage
megoldast :))