[FreeBSD] particiok mountolasa

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Május. 23., Cs, 08:24:09 CEST

On Wed, 22 May 2002, Zahemszky [iso-8859-2] Gábor wrote:

> Szarkazm: mi a szomnak van az ext2 particiora 1-es szintu dump level, es plane
> 2-s fsck pass beallitva?

:)))  miert, miert, mert hulyeseget irtam. mentsegemre szolva odairtam,
hogy 'kabe ilyen' :)

[off]

> Ui: <off> tszalay, nem te irtad par eve azt az isteni (Origo?)
> cikket[..]

most, hogy igy rakerdeztel: igen. egyebkent meg a nyiro-fele
internetton volt, akkoriban az origot meg nem talaltak fel. emlekszem
meg ide a listara is feliratkozott valaki es mindenaron vitatkozni akart
rola, de senki nem vette a lapot :))))