[FreeBSD] cr.yp.to

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Május. 6., H, 11:08:09 CEST

Hello,

> Vannak még ilyen infók mástól is, vagy csak DJB-től?  Néha kezdem azt
> hinni, hogy nem normális.  Semmi bajom nincs az openbsd stackjével, sőt
> PF óta tudok normálisan FTP-t proxyzni stateful firewallon,
> FreeBSD/ipf-fel egy gépen még azóta sem, valaki dicsérte itt a jftpgw-t,
> megcsináltam hozzá az ipf supportot de aztán az se vált be, tiszta gány
> a kódja stb, nem működött megfelelően.
Ez alapvetoen IPF/PF kerdes azt hiszem :)
Henning Brauer szerint az IPF OpenBSD-n is melyen alul teljesitett. Azt
hiszem success story volt a levele subjectjeben.
Akarhogy is, a PF picit strapabirobbnak tunik, bar Darren Reed szerint ez
csak azert van, mert sokkal hanyagabb a csomagkezelesben.

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)
						cell.: +3630 306 6758