[FreeBSD] cr.yp.to

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Május. 4., Szo, 17:33:25 CEST

Hello,

On Sat, May 04, 2002 at 01:27:13PM +0200, Szabados Jozsef wrote:

> 2002.02.26 ~17:30 GMT through ~19:30 GMT: OpenBSD network
> stack crash. The load was not heavy (about 20 web downloads
> per second from slashdot, plus a few mail deliveries per
> second) and presumably would have been handled without
> trouble by the FreeBSD network stack.
>
> Jo-jo, nem sokat adok DJB velemenyere de ez azert nem
> semmi ;-)) (Biztos en vagyok ilyen FBSD megszallot ;-)

Vannak még ilyen infók mástól is, vagy csak DJB-től?  Néha kezdem azt
hinni, hogy nem normális.  Semmi bajom nincs az openbsd stackjével, sőt PF
óta tudok normálisan FTP-t proxyzni stateful firewallon, FreeBSD/ipf-fel
egy gépen még azóta sem, valaki dicsérte itt a jftpgw-t, megcsináltam
hozzá az ipf supportot de aztán az se vált be, tiszta gány a kódja stb,
nem működött megfelelően.

Üdv