[FreeBSD] Offtopic: motif (volt: X programozas)

Holotron holotron at mailbox.hu
2002. Már. 30., Szo, 08:36:49 CET

Az xawtv nek, van egy motv nevu grafikus frontendje, openmotif alapú,
automata állomáskereséssel, stb. Gyors, és viszonylag szép is. (ízlés
dolga).
A motifnak megvan a varázsa mert unixos hangulatot kelt, a többi windózos
kinézetü toolkit mellett.
Ami a cde-t illeti az ingyen unix/linux-al ebböl szempontból mindig is
mostohán bántak, az még hagyján hogy a cde fizetös, de csak az Accelerated-X
szintén fizetös X szerverrel müködik, legalábbbis a linuxos változat. A CDE
nekem akkor tetszett meg amikor aix-on láttam, ha fbsd alatt az xfree-val is
müködik akkor már csak ezért is felrakom a bsd-t.
Az is dühítö ha a fizetös CDE egy hiányzó, nehezen beszerezhetö fordítható
installálaható lib miatt nem indul el.