[FreeBSD] Offtopic: motif (volt: X programozas)

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2002. Már. 28., Cs, 09:23:41 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Egervary Gergely wrote:
[...]
> a motif portolhato, megbizhato, stabil, szabvanyos(!) es jol dokumentalt.
> az eroforras pusztitasrol annyit, hogy evekig hasznaltam AIX
> munkaallomast 32MB core-al, es teljesen gyors es hasznalhato volt. nem
> akarom szidni a 'replacement'-nek kikialtott GTK-t, de mintha ehesebb
> lenne, nem beszelve az API valtozasokrol es stabilitasrol. A multkor
> napokig szivtam azzal, hogy leforditsam a libglib-et, ami ugye kell a
> gtk-hoz, AIX-on. merthogy mostmar a mozilla toolkitje is GTK-ra epul.
>
> az OpenMotif licensz nekem szimpatikus. ezek utan egy nagy kivansagom van
> [...]

Halkan megjegyeznem, hogy pl. a Qt is portolhato (tobbfele UNIX es UNIX
klon, windows, mac), nekem a KDE alatt stabil, de itt a GUI fejlesztok
is Qt-t hasznaltak es nem volt kulonosebb gondjuk vele. Persze C++, es
azt szeretik bloatware-nek beallitani, de a Qt-re alapulo KDE1 egesz
gyors volt 32MB RAM-mal.
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."