[FreeBSD] koffice

Holotron holotron at mailbox.hu
2002. Már. 27., Sze, 04:11:30 CET

Az mind szép és jó amit írsz de a Fbsd még nem kezeli az ékezeteket
állítólag. Így irodai munkára nem igazán jó.
Persze lehet hogy a Koffice on belül megjelennek az ékezetek, mert az külön
fontokat használ.
A gond csak az hogy a kde2 nagyon sok memóriát eszik (legalábbis linux
alatt). Azt sem tudom hogy a magyar ispell lefordul e  fbsd alá. De ha
viszonylag gyors a Kde2 és a magyar ispell is fordul, akkor lehet hogy 1
cégre talán rá tudom eroltetni a Fbsd-t mint desktop irodai munkaállomást.
Az biztos hogy utána nem sipítoznának a vírusok miatt...