[FreeBSD] dialup + http proxy

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Már. 17., V, 16:23:29 CET

On Sun, Mar 17, 2002 at 02:50:25PM +0100, Marton Fabo wrote:

<nyisssz>

> Azert nem szeretjuk az auto-dial pppd-t, mert ha tok veletlenul general
> valaki kifele forgalmat, az mar szorgosan betarcsaz, es amig le nem telik
> az idle timeout, vonalban is marad. Ennel direktebb megoldas kell...

Szellemes otlet es biztos meg is lehet valahogy csinalni, de en hadd
kerdezzem, hogy egy direktben lefuttathato parancs / gomb a desktopon a
vonal felelesztesehez es bontasahoz nem eleg? Pl Win alatt is igy van:
ott van a system trayben egy ikon ami jelzi, hogy eppen online vagy es
ott szepen direktben ki is lehet loni a kapcsolatot.

Anno mikor meg szamitott, en is a (userland) ppp program promptjat
hasznaltam direktben dial illetve close parancsokkal. De nyilvan
trivialis lett volna egy gombot krealni hozza a desktopon... es
ellentetben a Win-el ez remote is mukodhet elvileg.

Jo maradek hetveget!

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *