dialup + http proxy

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2002. Már. 17., V, 14:50:25 CET

Hali!

Regebben amikor ilyesmiket kerestem, windosra talaltam egy olyan web
proxyt, ami olyat tud, hogy ha userunk a connect.now cimet irja a
bongeszokejebe, akkor remekul betarcsaz, ha meg a disconnect.now cimet,
akkor lebont. Van valakinek otlete, hogy lehetne ugyanezt vagy hasonlot
NetBSD alatt megoldani?

Azert nem szeretjuk az auto-dial pppd-t, mert ha tok veletlenul general
valaki kifele forgalmat, az mar szorgosan betarcsaz, es amig le nem telik
az idle timeout, vonalban is marad. Ennel direktebb megoldas kell...

thx
mortee