[FreeBSD] FreeBSD jovokep

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jún. 6., Cs, 09:22:10 CEST

Hello,

> Hmmm. Megfontolando:-) Mar regen kaptam annyi visszajelzest ennyi ido
> alatt, mint ezzel a levellel kapcsolatban a mai nap folyaman:-)
Probald ki :)

> Fejlesztoket foglalkoztattak, hogy foallasban hackeljenek FreeBSD-t (es
> megengedtek, hogy az igy keletkezett ertek visszakeruljon a forrasfaba).
Talan ez volt a legertekesebb...

> mint a harom "hivatalos" szponzor. (Mas kerdes, hogy itt az
> egyuttmukodes fo iranya a Darwinon keresztul lesz, marcsak azert is,
> mert a FreeBSD direktben meg nem futokepes a PPC-n)
Pedig de :)
Legalabbis a commitlogok alapjan ugy tunik, hogy azert mar mukodget
valamennyire...

> Mindenkeppen elonyos volt a valtas. Most mar a tukrok nem arrol az egy
> szem ftp.freebsd.org-rol probalnak mirrorozni, amit mindenki amugy is
> megrohan a release megjelenesekor es amit amugy is sokan hasznalnak
> csomagok/portok letoltesere.
Hanem az ftp-mastert, amelyik a levelek szerint neha ugyanugy agyon van
terhelve :)

> csak jo:-) bar azert ne feledjuk, hogy pl 1999-ben hol voltak a mai
> savszelessegek, mind a szerver mind a kliens oldalon:-)
Amerikaban azert mar akkor is megvoltak a gigabites kapcsolatok...

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)
						cell.: +3630 306 6758