[FreeBSD] magyar ekezetek

Nemeth Otto otto at osb.hu
2002. Jún. 3., H, 16:49:14 CEST

On Mon, 3 Jun 2002, Zahemszky [iso-8859-2] Gábor wrote:

> ), viszont meglehetosen furcsa pl. a KDE3.  Mindenfele kriksz-krakszok
> latszanak ott, ahol szep ekezetes karaktereknek kene lenniuk. Eddig szinte
> libiconv, nem tudom mitol).
> Kosz,
>
> ZGabor < Gabor at Zahemszky dot HU >

KDE3-at nem ismerem, de KDE2-ben a nyelvi kornyezeten (hu) kivul a kodolast
(8859-2) is kell allitani. Most ezt sem tudom pontosan megnezni, de ugy
emlekszem, hogy ,,Personalization'' reszt kell keresni a konfiguracios
panelben.

(Elnezest a pontatlansagert!)

Otto

Ui.: Egyebkent eddig nekem is az icewm-mel volt a legkevesebb problemam.

--
Nemeth Otto	(otto at osb.hu)