FreeBSD telepites

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Júl. 16., K, 10:34:40 CEST

Hello,

szeretnek telepiteni egy FreeBSD 4.4-et (tudom, hogy regi, de
pont az upgrade-t szeretnem kiprobalni, mielott ramennek eles
rendszerre), de elakadok. Kicsit talan lama kerdes, foleg hogy
mar nem az elso telepites, de nem tudom a hiba okat.

A gep elindul, benne a CD/floppy, szepen bootol a FreeBSD
telepito. Fdisk: use entyre disk, label, szepen felparticionalom,
es mikor kivalasztom, hogy mely csomagokat es mit akarok
feltenni, elkezdi, majd visszajon, hogy nincs eleg hely a
particiokon... Persze, mert nem formazza meg a diszket, magat a
particiokat nem csinalja meg.

Nna ez mitol lehet? Mit nem veszek eszre?

Elore is koszi:

A.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.