[FreeBSD] C

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Júl. 8., H, 17:37:32 CEST

On Fri, Jul 05, 2002 at 09:32:15AM +0200, Bacsek Lajos wrote:
> UNIX alatti C (web, cgi) programozashoz keresnek kezdoknek valo oldalakat.
> Nagyon alapszinten ismeros a C, de csak DOS alatt, es ahogy elnezem, itt
> joval kevesebb a szabadsag :-////

Eleg gyenge a peldaprogramtar.
Hasznalhatsz nehany c libet is a cgi irasahoz..., de alapvetoen magadra
vagy utalva.

Asszem a cgic es a cgiec|libecgi (vagy hasonlo)..a FreeBSd ports-ban is benne van az utobbi.
Azert ovatosan, mert tobb ilyen "hazi" lib is bugos...lasd. bugtraq...,
vagy nem szabad szoftver...:-(

Amugy meg GET method => a getenv("QUERY_STRING")-bol
ha       POST method => akkor az stdin-rol olvashatod be az atadott
parameterek stringjet.

Ha elakadsz, akkor szolj nyugodtan.. a meglevo lib-ekben talaltam nehany
 hibat, vagy pontatlansagot...szoval epits inkabb egy sajat CGI libet...:-))

Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)