[FreeBSD] C

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Júl. 8., H, 12:14:54 CEST

On Jul 05 2002, Bacsek Lajos wrote:
> Megkoszonnem. Konkretan CGI-hez gyorsan talaltam a googlevel leirasokat, de
> en egy olyat szeretnek, ami elejetol a vegeig atfogja a Unix alatti C-t.
> Mint egy handbook.Ilyet nem talaltam meg.

En C-ben is szoktam osszetettebb CGI-ket irni, alap szinten semmiben sem
kulonbozik a ,,Unix alatti C'' az osszes tobbitol, igy ha csak siman a
HTTP-n kuldott HTML lekereseket akarod kiszolgalni, ahhoz eleg az ANSI
C. Erdemes szetnezni a ports/www -ben, ott van nehany C-s konyvtar, ami
segithet, mert ott mar eleve meg vannak irva a cookie, form stb.
feldolgozo fuggvenyek, de a HTTP ismereteben ezek megirasa nem hiszem,
hogy nagy feladat (gyakorlatilag csak egy urlencode()/urldecode()
fuggvenyeket kell megirnod, amik a kornyezeti valtozokat parsoljak).
Egyebkent celszeru sajat lib-et irni, ha penzt is akarsz ezzel keresni,
mert ezek a libek vagy GPL-esek vagy fizetosek.

bye,
--
info at mindworks.hu   -   http://www.mindworks.hu  - : ` acting member