[FreeBSD] soros kartyak

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2002. Jan. 30., Sze, 11:43:12 CET

Szia

Kiprobaltam.
De nem a Moxasat, hanem az Oxford Semiconductor 16PCI954-gyel szerelt kartyat. a PCI-1620A nevut.
Ez a kartya unintelligens, fele annyiba kerul mint az intelligens verzio. 8 port van rajta.
Jo dolog, hogy csak egy IRQt eszik.
<OT>
Linux alatt nem kis szopas aran sikerult eletre kelteni, hibas volt a driver amit letoltottem hozza.
elso korben tele volt dosos soremelesekkel, masodikban nem akart lefordulni (par sor eltavolitasa utan lefordult es ment is).
a support nem reagalt ra 24 oran belul, sot a weboldal hasznalhatatlan volt.
DE. Mukodik szepen, es meg az alaplapi soros portok is mennek mellette.
Aprosag volt, hogy a soros drivert (serial.o) nem tudtam modprobe-bal betolteni amikor a pclicom.o mar be volt toltve. de insmoddal ment.
<OT>

OpenBSD alatt vetettem ra egy gyors pillantast, ok nem ertettek egymast.
Ennyi lenne.

Koszonom a tippet.

bye