off: glftpd kerdes

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Jan. 9., Sze, 11:21:36 CET

Hi

Nem vagyok ismert nev ezen a listan, de lenne egy nem egeszen FBSD
kerdesem. Hatha valaki hasznalja az altalam favorizalt alkalmazast es
tapasztalta a problemat.

Elore mondom, nem vagyok nagy unix/linux guru es ha valakit zavar,
inkabb torolje a levelet, mint flame induljon ;)

A problema:
Adott egy FreeBSD 4.4 (de gondolom lenyegtelen a verzioszam) illetve
megy egy 7-es SuSE linuxon is ugyanazzal a hibaval.

ftp szerverkent egy glftpd fut standard 21-es porton.
A problema az, hogy tuzfal mogul nem elerheto az ftp, mivel a
kapcsolodasnal a glftpd valami alternativ portot hasznal nem tudom
mire. Ha nincs tuzfal, akkor minden tokeletesen megy, le es feltoltes
is, de tuzfallal bejelentkezni sem tudok (...sem tudnak akik tuzfal mogul
probalkoznak).

Probaltam kliens programon passive modban csatlakozni, de ez sem
oldotta meg.
A glftd.org-on errol semmi info. Mas insmerosnel nem jelentkezik a
problema szamomra erthetetlen modon, pedig o is ugyan azt az 1.24-es
legujabb verziot hasznalja.
Mi lehet a megoldas?

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu