mysql concurrent select

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Jan. 9., Sze, 10:40:39 CET

Szervusztok!

Lehet, hogy kisse off-topic, de itt annyi okos ember van...
Szeretnek mysql-ben egyszerre tobb select utasitast
vegrehajtani. Jelenleg csak egymas utan csinalja meg.
Pl.: "A" lekerdezes eloszor fut (kb. 30 sec), "B" lekerdezes
sokadszorra fut, bufferbol megy, a vincsihez nem is nyul
(<1 sec).
Elinditom az "A"-t, majd "B"-t. "B" most nem ter vissza azonnal,
hanem csak 30 sec utan, amikor "A" vegetert. Probaltam mar
a tranzakcio-elkulonitest a legalacsonyabb szintre tenni, nezegettem
a lockolasi rendszert, de nem segitett. A kerdeses adatbazist
eddig Linux-on hasznaltam. Azt gondoltam, hogy a jelenseg
a Linux I/O, regi mysql, Linux thread-ek valamilyen jellegzetessege.
De most atraktam az egeszet FBSD-re, uj mysql (3.23.47) van,
de a jelenseg tovabbra is letezik. Ugy nez ki, mintha read lock-ot
hasznalna, amit nem lehet kikuszobolni. Velemeny?

SzeFe