3.3 vs ISP - folytatas

Eurocat eurocat at freemail.hu
2002. Jan. 7., H, 14:45:34 CET

...elnezest kerek az elobbi levelert
a freemail klassz kis GUI-ja csapott be

szoval ott folytatom, ahol az elozoekben
megszakadtam...

tehat kapcsolat megvan, de a bongeszok sorra
a DNS entry not found uzenetekkel szallnak el.

a dokumentacioban talalhato informaciok - egyeduli
geprol leven szo - 3 file-t elmegetnek:
  /etc/hosts
  /etc/host.conf
  /etc/resolv.conf

mindegyikben a szukseges - elegseges(?) - informaciok
vannak beirva, a nevfeloldas azonban nem mukodik valami
miatt.

valaki azt javasolta, hogy telepitsem fel a dig(8)
programot, a program is, de a konyvtari bind(3)is -
debug kapcsoloval ellatva - olyan uzeneteket adott
egy esetleges netstat -r utasitasra, vagy traceroute-ra,
hogy a ppp0-as interfacen keresztul valo kapcsolatfelveteli
kiserlet timeout miatt meghiusul.

probaltam ezt a timeout parametert tobb percre megnovelni,
de az eredmeny a tobb varakozas ellenere is ugyanaz maradt.
valami miatt nem mukodik a nevfeloldas nalam...

ki hogyan allitotta be otthon a sajat FreeBSD-jet az
interneten valo szorfozeshez? minden segitseget szivesen
veszek - az eddig atvizsgalt archivumokban nyomat sem
lattam olyan megoldasnak, ahol hasonlo gondokra adtak volna
udvozito megoldast.

ha esetleg tul gyermeteg volt a kerdes, akkor elnezest
kerek. letezik egyebkent olyan lista, ahol a hozzam
hasonlo outsiderek is kerdezhetnek?

tisztelettel:
Z. Adel