[FreeBSD] OpenBSD + SMC EtherEZ

Biro Tamas birot at tami.hu
2002. Feb. 15., P, 10:25:45 CET

Hali!

On Fri, 15 Feb 2002 09:36:21 +0100, Bence Demeter wrote:
[..]
>"SMC EtherEZ (8416), SMC8416, , " at isapnp0 port 0x240/32 irq 9 not
>configured
[..]
>Hogy etessem meg ezzel a szerencsetlen OpenBSD-vel ezt a halokartyat? :)
>(Sose izzitottam meg isa-s cucot semmilyen BSD-re).

  - Ennekem egy 3COM-ossal voltak hasonlo gondjaim, a megoldas az volt
    hogy a halokartyes config progijavan (dos-alol) kikapcsoltam a
    PnP modot es fixen beallitottam neki az IRQ-t es IO-t.

  - Utanna a kernelconf-ban kitoroltem az utolagosan beirt (hasonloan
    mint te) ertekeket es ujraforditottam.

Tami

  Biro Tamas, HG1DFB -= Member of Hungarian Team OS/2 =-
  Biatorbagy  http://www.tami.hu mailto:birot at tami.hu
  #os2hun     http://os2.rulez.org/index.shtml