[BSD] openldap2 nem indul

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Dec. 22., V, 16:25:03 CET

On Dec 22 2002, Adam Szilveszter wrote:
> A statikus lib modszer nem mukodik? Vagy egy chroot, csak, hogy ki tudd
> probalni. Mert azt ugye ertem, hogy nem akarod az eximet leallitani
> addig:-)

Fura, statikusan db3-al linkelve mukodik... Koszi!

<flame>
Ilyenkor nem ertem, hogy a bugreport rendszer minek van, uis honapokkal
ezelott reportoltak, hogy az openldap2, a db4 es a db3 egyutt nem fer
meg egymassal. Ugyanigy, "koztudott", hogy az apache2 es a php-4.2.3
egyutt elegge ledurrant, nekem spec. a file_exists() fuggveny mindig
hamissal ter vissza, masnak egy ido utan segfault-ol stb. Nem ertem,
miert nem lehet egy figyelmeztetest frissites eseten elnyomni... Meg
azt sem lehet mondani, hogy nem erkeznek ezekre fixek, mert erkeznek,
csak vhogy a ports faba nem kerul bele... Ugyanigy akadnak olyan esetek
is, pl. unixODBC port, ahol egy nyamvadt yacc-os fajlbol kimaradt egy
pontosvesszo, emiatt forditaskor leallt. Nem igaz, hogy ez nekem feltunt,
a maintainerjenek meg nem. Tobbek kozt az effele hanyagsagok miatt tertem at anno
egy masik nyilt forrasu os-rol FreeBSD-re. Mit kell tenni, hogy az ilyenek
a jovoben ne fordulhassanak elo?
</flame>
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member