[FreeBSD] [OT] vnet

Niedermayer Miklos mico at vnet.hu
2002. Aug. 12., H, 13:28:54 CEST

Helo,

On 2002.08.10. at 15:41 Adam Szilveszter wrote:

>Sajnos fejes kontaktom nincs a vnet-nel, sot korabbi tapasztalataim
>nyoman mar azon nagyon meg vagyok lepodve, hogy talaltal olyan
>ugyfelszolgalatost, aki valamit ertett is a dolgokhoz... (nekem anno nem
>igazan sikerult:-(

Mert nem az ugyfelszolgalatot kell hivni, hanem a helpdesket :)

>Mindezek mellett, ha nem sikerul itt valami informalis uton az ugyet
>intezni, akkor en a helyedben osszeszednem a szerzodest es az osszes
>mellekleteit meg az Altalanos Szerzodesi Felteteleket (nem, a weben
>szerintem nincs fenn, a www.vnet.hu olyan gyer, hogy pl azota sincs
>rajta egy ora, hogy leolvashasd hogy hany percet voltal mar fenn a
>honapban pedig ez tok alap valahol) es tenyleg ird meg nekik
>hivatalosan, hogy vagy kijavitjak a problemat, vagy pedig baj lesz.

Sajna 64k a garantalt (es en Vcommal szerzodtem, a Vneteseknek semmi
ilyen nincs), es egesz egyertelmuen megmondta a helpdeskes arc, hogy
tisztaban van a problemaval es hogy mindenki sziv vele, de nem fogjak
egy centit sem feljebb emelni.

>Megpedig az, hogy tenyleg el lehet menni a Fogyasztovedelemhez, meg
>(marcsak azert mert tavkozlesi ugy) a (most eppen) Hirkozlesi Teruleti
>Hivatal Budapesti Regionalis Irodahoz (volt Budapesti Hirkozlesi
>Felugyelet) es lehet panaszkodni, plusz: lehet kerni birosagtol azt,

Varok meg, mert egyre tobb az ugyfeluk es mindenki beszopja, egy ido
utan csak lepniuk kell valamit.  Pl. mar hajlandok atallni pppoe-re is
arrol a vacakrol, meg mar a mail.deltav.hu -n is beirtak allowed relaynek
az altaluk hostolt domaineket (pl vnet.hu ...), elozoleg honapokig
a szokasos esti mail szerver ledoglesnel a mail.deltav.hu, mint secondary
MX, visszautasitott mindent relaying denied-dal.  Minden este. :)
Szoval az eddigiekbol okulva meg 1-2 honap es talan ezen is valtoztatnak. :)

Udv
Mico