a kezdo :)

Jacint JUHASZ yyaazz at szolnet.hu
2002. Aug. 10., Szo, 10:52:09 CEST

hi.

van egy notebookom, szivem csucske. :) kitalatam, h rakok ra freebsdt.
hardware bajom nincs (sima 486, tamogatott pcmcia nic - de660).

- nem akarom letolteni az isot, netrol telepitek (csinaltam mar ilyet
  valami 3.0 RELEASE korulivel, tehat menni fog, de. nem talalom a
  mirroron a csomagokat :)
- a gep izomzata miatt nem akarok rajta semmit forditani, a kernelen
  kivul. szimplan csomagokbol frissen tudom tartani ugy, hogy mindossze
  egy 500 megas diszk van benne?

majd meg kerdezek, egynelore ennyi :D

--
yyaazz
    azt irok, amit akarok. te meg azt olvasol el, amit akarsz. pont.