[FreeBSD] php-imap

Háber János boci at coder.hu
2002. Aug. 1., Cs, 20:30:32 CEST

Hali!

> Még egy akadályba ütköztem a használat során a fenti párosításnál.
> Mint már írtam a webmail hál' Istennek müxik, többé-kevésbé.
> A probléma most már biztosan a php-ban keresendő.
> Ha képet(vagy mást) szúrok be a levélbe, vagy csak simán csatolva
> szeretnék hozzáfűzni egyet a levélhez, akkor legyen az akármilyen kicsi,
> a file upload után elfelejti a session-t, és azt mondja lépjek be+ a
> login page-re lép.

Mondjuk igy konkretan nem tudok segiteni...
De sztem nezd azt a valtozo neveket (az upload letrhoz egy rakas valtozot). Lehet hogy ezek felulirjak a te valtozoidat. bar nekem ilyen gondom meg nemvolt. szoval igazabol latni kene a kodot hogy segiteni tudjak valamilyen szinten, mert igy latatlanban kevessen fognak tudni segiteni.

Boci