php-imap

Bognár Zsolt zsozso at internews.hu
2002. Aug. 1., Cs, 20:00:59 CEST

Hello!

Még egy akadályba ütköztem a használat során a fenti párosításnál.
Mint már írtam a webmail hál' Istennek müxik, többé-kevésbé.
A probléma most már biztosan a php-ban keresendő.
Ha képet(vagy mást) szúrok be a levélbe, vagy csak simán csatolva
szeretnék hozzáfűzni egyet a levélhez, akkor legyen az akármilyen kicsi,
a file upload után elfelejti a session-t, és azt mondja lépjek be+ a
login page-re lép.

G. Suveg írta hogy állítsam a register_globals-t ON-ra, sajna ez sem
segített.
Biztos hogy a session kezelés nem jó, szerintetek mit kellene csinálnom?

Ui.: Bocs, tudom ez már nem feltétlen a bsd-hez kapcsolódik, de hátha
valaki pont itt tud segíteni.

Zsozso