[FreeBSD] messages-ben talaltam

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Ápr. 30., K, 09:54:58 CEST

> (kern.ipc.nmbclusters, kern.ipc.nmbufs) Ezekkel kapcsolatban
> lehet?
a jelzett ertekek nalam is fel vannak emelve minden nagyobb forgalmu gepnel,
es csak egy gep igenyelte kozuluk azt a beallitast, amirol beszelunk

nagy a forgalmad rajta, gondolom...........
lenyeg, hogy nem gaz, fel eve megy igy nalam,
emeld meg, es akkor nem abajgat tobbet :-))))

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
-------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897 --------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -