[FreeBSD] messages-ben talaltam

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Ápr. 30., K, 09:46:44 CEST

> Bocsanat, a kernel configra gondoltam, utobb jutott eszembe, hogy
> pongyolaskodtam, elnezest erte :-))))
:-))

> Az en egyik configomban az van megjegyzesnek, hogy "halokartya I/O hiba,
> kernel ajanlja".
>
> Hasonlo uzenet alapjan levlistak alapjan jutottam oda, hogy ezt kell tenni,
> es azota nem problemazik (tobb, mint fel eve).
>
> Halokartyad nem 3COM905 esetleg ???
nem, bar voltak halozati gondok. A szerver egy proxy, es mikor
uzembe allitottam, akkor nehezen birta a default beallitasokkal.
(kern.ipc.nmbclusters, kern.ipc.nmbufs) Ezekkel kapcsolatban
lehet?

Amugy a ket kartya:

rl0: <Accton MPX 5030/5038 10/100BaseTX>
pcn0: <AMD PCnet/PCI 10/100BaseTX>

A.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.