[FreeBSD] egerteszt

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2002. Ápr. 10., Sze, 20:56:18 CEST

Hali!

Tudom, hogy elegge altalanositottam a 4.4-re nezve de akkor is vallalom a
velemenyem.

De fuzzuk csak tovabb a vonalat.. mivel a gepem teljesen uj, semmi regi
alkatresz nincs benne, igy felmerult az is amit mindketten irtatok, hogy a
gepemmel van gaz, de nem. Ugyanis csak es kizarolag ezert felraktam egy
Debian-t es kivetel nelkul mindegyik eger ment Debian alatt, ugyhogy a
gepem jo.

Tehat gep jo, egerek jok, mar csak a moused marad, ja es igen csak, hogy
leteszteljem magamat is, beraktam a regi (es rossz, egyik gombja mar nem
megy) Genius egeremet, amit a 4.0 megjelenesetol hasznaltam es az
csodalatosan ment.

Nos magyarazat?

ciao
air