[FreeBSD] Jail kerdesek

Simonek Peter pacsom at kossuth2.radio.hu
2001. Sze. 13., Cs, 14:44:09 CEST

On Thu, 13 Sep 2001, Attila Nagy wrote:

> Lehet, hogy felreertettel.
> En nem arrol a geprol beszelek, *amirol* belepsz, hanem arrol, *amire* be
> szeretnel, es legalabb 30 masodpercet kell varnod, hogy ez megtortenjen.
> Ezt tipikusan az okozhatja, hogy annak a gepnek a jailjeben, amibe te
> sshval be szeretnel jelentkezni az /etc/resolv.conf nem megfeleloen van
> kitoltve, esetleg nem letezik, illetve ha a beallitas jo is, a jail IP

Miutan ~20 sec varakozas utan belepek, onnan kitunoen "latom" a
nameservert. Nslookup, host, stb. muxik.

> cime miatt valami korlatozas (intranetes IP, localnet, csomagszuro) miatt
> a keresek nem tudnak kijutni a nevszerverhez, illetve a valaszt nem kapja
> meg a resolver.
>
> Ezt ellenorizd.

A "halozat" ket gepbol all, egyik gep az ns, a masikon van a jail :)
Nincsen csomagszures egyik gepen sem.
Egyelore meg csak nezegetem a dolgot, es ha tetszik, csak utana
fogom hasznalni elesben.
Meg atnezek mindent tuzetesen hatha en toltam el valamit.

--
Simonek Peter
 sp at radio.hu