SCSI (?) hiba (camcontrol)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Sze. 11., K, 09:13:19 CEST

Hali!

Ma reggel egy erdekes problema adodott.
A gepemben van nehany hdd (1 IDE, 3 SCSI2).
Az osszes hdd osszes particioja be volt mountolva a megfelelo helyre.
Aztan valaki meglokte (vagy mi a bubanatot csinalt a geppel), es az egyik
SCSI hdd tapja megszakadt. Tapkabelt megigazitottam, a hdd rendesen
felporgott, a camcontrol -al tudtam neki start/stop -ot adni,...
Viszont ha abba a konyvtarba bementem ahova mountolva volt, akkor a
konyvtarat uresnek lattam.
Naivan azt hittem, hogy a csinalok egy umount/mount -ot (remount), akkor
majd menni fog.
Az a gond, hogy az umount SEHOGY SEM sikerult.
Meg a man szerinti "umount -f" -el sem ment.
Majd erre ra nehany percre hisztizett, hogy valami fsync nem
koser, majd rebootolt a gep

Letezik az ilyen esetekre valami sw -es gyogymod?
(a hw -es reszet, a tapkabelt mar kijavitottam :) )

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966