[FreeBSD] nebsd wscons megint

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Okt. 31., Sze, 08:58:51 CET

Hello,

> a Feri-fele keymap a /usr/share/wscons/keymaps alatt lakik, es wsconsctl
> map+= jatekkal lehet behuzni (persze ez is -currentben)
>
> a o" es u" betuk ellenben itt sincsenek meg definialva. beszeltem Jaromir
> Dolecek-el, neki is az a velemenye, hogy az osszes keymap-et ki kellene
> venni a kernelbol, es userspace kellene az ilyesmit csinalni, de jelen
> pillanatban a dolog priority=low (meg nalam is)

az ugyhoz annyit, hogy a valamelyik NetBSD listan megy/ment a polemia a
wscons Unicode-ositasarol. Nem melyedtem bele - epitkezem, ez elveszi idom
jo reszet - az uzemetvaltasba. Amit elkezdtem, az egy teljes ISO8859-2 font
megrajzolasa, valamint a forrasok olvasgatasa. Annak mar nyomara akadtam,
hogy valamilyen modon tud unicode/iso konverziot alkotni a wsfont.c (ha jol
emlekszem). Azt kellene megfejteni, hogy a Unicode-ot jol atkovertalja-e
iso2-es kodda. Amit megadtam odoubleacute es udoubleacute ugyben, az Unicode
kod. Tudna valamelyikotok lepni ez ugyben?

Feri

PS: ha minden jol megy, nem is olyan sokara lesz moused is a wscons-hoz.
;-))