[FreeBSD] nebsd wscons megint

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2001. Okt. 30., K, 19:11:07 CET

> Felraktam Mauzi wskbdmap_mfii.c file-ját,
> ehhez azonban módosítani kellett a
> /dev/pckbc/wsksysmdef.h headert is
> (#define KB_HU 0x0c000 illetve
> KB_HU "hu" pár sorral lentebb)

igen, a patch-em -currenthez keszult, abban ez a javitas mar benne van.

> [...]
> karaktert nem tudja megjeleníteni a default font),
> csak nem az igazi. Ha beállítom a kernelben
> KB_HU -ként, megy is a dolog, de jobb szeretném,
> ha a wsconsctl -el lehetne berántani. De a
>
> wsconsctl -w encoding=hu
>
> parancsra azt mondja, nem ismer olyan kiosztást, hogy
> 'hu', ha pedig a kernelben lett beállítva, a wsconsctl -a
> az encoding értékeként valami olyasmit ad, hogy
>
> unknown_3027
>
> vagy hasonló (a számra most nem emlékszem).
>
> Van valakinek ötlete arra vonatkozóan, hogy
> a wsconsctl honnan veszi az lehetséges értékeket?

a Feri-fele keymap a /usr/share/wscons/keymaps alatt lakik, es wsconsctl
map+= jatekkal lehet behuzni (persze ez is -currentben)

a o" es u" betuk ellenben itt sincsenek meg definialva. beszeltem Jaromir
Dolecek-el, neki is az a velemenye, hogy az osszes keymap-et ki kellene
venni a kernelbol, es userspace kellene az ilyesmit csinalni, de jelen
pillanatban a dolog priority=low (meg nalam is)

-- mauzi