csoportadmin (acl?)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Okt. 30., K, 18:11:11 CET

Hali!

Azon a helyen, ahol most rendszergazda vagyok sikerult kibulizni, hogy
egy jo gepet vegyunk.
Viszont jottek a megbeszelesen az elso erdekes kerdesek:
- megoldhato -e FreeBSD -n rendesen az, hogy valaki group-admin legyen?
- hogyan erdemes azt megoldani, hogy az r=1 (na jo, nemelyik 1.5) juzerek
	tudjanak egymas kozott csereberelni file -okat?

Ami meg plusz kerdesem:
Hogyan erdemes egy 18.2G -s hdd -t felosztani?
Kb. 20 ember (nem feltetlenul egyszerre) dolgozna, valamint menne
a mail, ftp, www, dns, samba, firewall.
Ami meg nem biztos: PostgreSQL, mailman, mars_nwe, seti, dial-up.

Azon kivul, hogy orult vagyok, mi a velemenyetek?

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966