[FreeBSD] ketproci+1GB

Gabor Dolla agdolla at mezon.net
2001. Okt. 29., H, 13:38:14 CET

> Küldök ilyesmit később, 4 perc múlva el kell mennem, de összeszedem, ami
> van.
ok, koszi

> A RAID doboz nem gond, lehet kapni, az átvevős dolog húzósabb, szerintem
> legegyszerűbb, ha összebarmolod (két gép soros kábellel is figyeli
> egymást, plusz külsőleg is valami, és le kell tudják kapcsolni egymás
> áramát).
ok, ez a resze mondjuk hogy tiszta
de nem lattam _elfogadhato_ aru raid dobozt .... meg a jobbak fiber-t hasznalnak
de en koltsegkimeles miatt maradnek a normal scsi mellett, bar a fiber
biztosan jobb ... szoval milyen dobozt lattal, ami "nem gond" ???

a dell-nek van olyan kartyaja, hogy tavolrol akar ip-n akar telefonrol
tudod ugy managelni a szervert, mintha elotte ulnel monitorral, egerrel,
billentyuvel, beleertve a boot-olast, bios allitast... viszont az
ara kicsit sulyos... regen lattam 1 ilyet, de pl isa-s volt, egy mai
szerver alaplapon mar nincs isa port.  ilyenre is vadaszok...

udv

Gabor