[FreeBSD] wscons + magyar keymap

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Okt. 9., K, 13:22:37 CEST

> azokon a platformokon, ahol a wscons kernel szinten mar megy, ott gondolom
> a userspace wsconsctl is megy. vagy nem?

van nehany devians platform, ahol valami nem az  igazi, de erre most nem
tudok mit mondani igy csipobol...

> vegigneztem. a font tamogatastol eltekintve erre az en keymap patch-em jo.
> a libc-t pedig lehetne magyaritani.

hat a libc magyaritas es a magyar font legyartasa az asztalomon hever, de
nem tudom meddig. Igyekszem mihamarabb a vegere erni.

> kellene keresni erre lelkes, szabadidovel megaldott embereket. az a gaz,
> hogy en meg a windows-bol is az angolt hasznalom, pedig az allitolag jol
> tud magyarul (technikailag sokkal korrektebbnek talalom - en 'defrag'-olni
> szoktam toredezettsegmentesites helyett :)

ugy erzem, hogy mindketten lelkesek vagyunk, szabadidot pedig talalnunk
kell. A win'"!%%@@@-hoz csak annyit, hogy az angol es a magyar codebase nem
ugyanaz!!! >:-[[

> ja, meg keptelen vagyok gepelni magyar billentyuzeten :P

mint a mail fejlecebol latod, en ezt nem engedhetem meg magamnak. A nap 8-10
orajaban gyakran kell billentyuzetet ragadnom es kulonbozo doksikat sirnom,
eddig kizarolag magyarul. Nem olyan veszelyes ez az egesz. Kedves amerikai
baratom mondta, hogy naluk az irast nem csak kezzel, hanem billentyuzettel
is meg kell tanulni, megpedig vakon. En is bevezetnem tananyagkent!

Feri