[FreeBSD] PPPoE OpenBSD / FreeBSD and NetBSD

Gergely EGERVARY mauzi at expertlan.hu
2001. Nov. 23., P, 10:06:34 CET

> Marmint valamilyen current-szeru izeben, mert nalam azert OBSD,
> es nem NBSD,
> mer amikor kerdeztem Mauzit az 1.5.2-rol, akkor aszonta, ott meg
> nincs, nekem
> meg ennel ujabbam nincs.  Mondjuk az erdekelne, hogy milyen pppvel es
> milyen pppoe-val.  (En az OBSD-s pppoe-t leferditettem FBSD-re,
> es latszolag
> mukszott, de mintha a pppd nem tudna a pppoe-t megszolitani.

van ket userland pppoe daemon, de hogy mit szol az 1.5.2-hoz azt
nem tudom, -current alatt is vegyesek a velemenyek - van aki azt mondja,
hogy megy, es semmi gond, van aki meg azt mondja, hogy memory leak,
meg zabalja a CPU-t, meg mittudomen

probalni meg nem tudtam, mert nincs a kozelemben ADSL.

-- mauzi