[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban (Szilveszter figyelmebe!)

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Május. 3., Cs, 22:52:32 CEST

> En szemely szerint nem aggodnek miatta, de ahogy mondani szoktak YMMV.
es ezt hogy mondjak ?? :) (marmint hogy ejtik ?) (tudom, mit jelent,
csak keso esti bagyadt humor)

> history file tulajdonjogat ugy, hogy a user tudjon bele irni es racseszed
> az append only flaget. na erre pl jo.
en ezt az append only flaget nem ismerem... hol van errol valami leiras ?
plusz az user home konyvtaraban ha az user a sajat konyvtarat irhatja
(letrehozhat benne fajlokat, ami azert soxor nem art :) akkor
szerintem le is tudja torolni

Gabor