[FreeBSD] IP zonak

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Május. 3., Cs, 21:31:26 CEST

> Ha a magyar ISP alatt azt ertjuk akinek van BIX hozzaferese, akkor talan
> legegyszerubben http://goliat.c3.hu/bix, ott pedig minden szolgaltatonak
> adott az AS szama, amibol whois-zal le tudod kerni az altaluk lefoglalt IP
> cimtereket.
>
> Egyeb megoldas hirtelen csak power usereknek jut eszembe, akik le tudjak
> kerdezni egy magyar ISP border routerenek BGP tablajat es abbol kiszedik a
> BIX switch fele meno halozatokat. Esetleg interware looking glass?

Igy elso korben nem igazan talalom, hogyan megy a lekerdezes, de majd
keresem meg.

Erdekes szamomra, hogy ez ilyen "rejtett" info, nekem meglehetos logikusnak
tunik, hogy SSH ne legyen kulfoldrol, hiszen ott a legtobbunknek nincsen ra
szuksege. Jol gondolom egyaltalan, ha nincs SSH mondjuk Floridanak, akkor
Floridabol nem lehet bejutni, es shellt hasznalni sehogyan sem, nemde ?
Akkor meg a megtoressel sem lehet tul sokat kezdeni, nem ?

----- mailto: bacsek at bartexinfo.hu --- http://www.bartexinfo.hu -------
--------- Tel: 06-30/287-4905 -------------- ICQ: 56279897 ----------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -