[FreeBSD] Re: cvsup meg mindig

Zsolt szsolt at tippnet.co.yu
2001. Május. 1., K, 22:06:45 CEST

DI> A menet a kovetkezo,

DI> # cd /usr/src
DI> # make buildworld
DI> ez eljatszik egy ideig
Olvsgattam a man oldalakat es mind ezt megtalaltam, de erossen
ajanlja, hogy -s opcioval bootoljak (single user) es csak utanna
makeljek!?
Kulonben nem egy biztato dolog azokat a manokat olvasni, mert nekem
mondjuk tok elment a kedvem az egesz make-elestol... kulonben meg
4.2-est hasznalok es semmi bajom sincs vele (azthiszem).

DI> /var/db/pkg-bol kinezem a pontos verzioszamot es kiadok egy pkg_delete
DI> felrakott proggi, vagy kiadom a /usr/ports/barmi-ben a make deinstall-t es
..
igen ezt is megtalaltam, es tenjleg nem megy maskepp...
engem inkabb az bosszant, hogy rafutottam olyan progikra ameljek
futasahoz mas progikra is szukseguk van (amiket fel is tettem), DE
ujabbat mint amire szuksege lett volna es azt mar nem ismerte fell!??

Azert kossz!!

--
Best regards,
 Zsolt                            mailto:szsolt at tippnet.co.yu