[FreeBSD] BEJELENTES: ftp.hu.freebsd.org es cvsup.hu.freebsd.org tartalma

Mohacsi Janos mohacsi at ik.bme.hu
2001. Már. 26., H, 11:09:51 CEST

On Fri, 23 Mar 2001, Vas Jozsef wrote:

> [...]
> Subject: Re: [FreeBSD] BEJELENTES: ftp.hu.freebsd.org es
>     cvsup.hu.freebsd.org  tartalma

> Sajnalattal olvastam ezeket a hireket. Ezutan elkerulom ennek a mirrornak
> a hasznalatat, mert en tovabbra is release-eket es binaris csomagokat
> fogok hasznalni. Nehezebb lesz kulhonbol lehuzni, de menni fog. Ha pedig
> egyszer mar letoltottem, - bar mindegyikre nekem sincs helyem -  de a
> mindenkori legutolso release-t binaris package-eivel egyutt felteszem a
> hermes.hpo.hu-ra. Addig persze, amig kozom van a gephez. A 4.2 R most is
> fent van. Kar, hogy csak 256k-s vonalon logunk.:(((

A release-ek fent vannak. Emiatt nem kell elkerulni a mirrort. Binaris
csomagokkal az a baj, hogy gombamod novekszenek. Meegnezem, hogy mit lehet
tenni a binaris csomagokkal. Talan a 4.x stable csomagok meg felfernek.

Egyebkent, ha valaki tud tamogatni bennunket 40-50 GB SCSI winchesterrel,
akkor semmi akadalya, hogy feltegyuk a teljes mirrort...

> Mindettol fuggetlenul jo lenne egy mukodo magyar tukor. Ha mar
> egyesuletunk van, ne kelljen kulfoldrol letolteni...

Valoban jo volna egy teljes tukor, de momentam nincs folosleges 80 GB-unk.
Egyebkent forrasbol nem nehezebb ujra epiteni a programokat...

Udvozlettel,
		Mohacsi Janos