[FreeBSD] BEJELENTES: ftp.hu.freebsd.org es cvsup.hu.freebsd.org tartalma

Vas Jozsef vj at hpo.hu
2001. Már. 23., P, 20:09:52 CET

Hello!

Mohacsi Janos wrote:

>         Bizonyos szempontbol a ftp.hu.freebsd.org megujult. Sajnos nem
> volt eleg helyunk es ezert a FreeBSD mirror-bol el kellett tavolitanunk a
> binaris csomagokat (packages).

>         Jelenleg nem tervezzuk a binaris csomagok mirrorozasat, mert tul
> sok helyet igenyelnek.

Sajnalattal olvastam ezeket a hireket. Ezutan elkerulom ennek a mirrornak
a hasznalatat, mert en tovabbra is release-eket es binaris csomagokat
fogok hasznalni. Nehezebb lesz kulhonbol lehuzni, de menni fog. Ha pedig
egyszer mar letoltottem, - bar mindegyikre nekem sincs helyem -  de a
mindenkori legutolso release-t binaris package-eivel egyutt felteszem a
hermes.hpo.hu-ra. Addig persze, amig kozom van a gephez. A 4.2 R most is
fent van. Kar, hogy csak 256k-s vonalon logunk.:(((

Mindettol fuggetlenul jo lenne egy mukodo magyar tukor. Ha mar
egyesuletunk van, ne kelljen kulfoldrol letolteni...

Udv.:
V.J.