[FreeBSD] ext2

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Már. 21., Sze, 09:41:26 CET

%-----Original Message-----
%From: ext Gabor Zahemszky [mailto:ZGabor at CoDe.hu]
%Sent: 20. March 2001 15:08
%To: freebsd at hu.freebsd.org
%Subject: Re: [FreeBSD] ext2
%
%Sziasztok!
%
%Bocs, kisse elmentunk linux-flame-be, de azert ezt meg csak megirom.
En megbocsatok ;)
Meg irok meg egy kicsit hozza.

%Hm.  Most rendkivul szemet leszek.  Azert ez a Linuxtol kicsit furcsa,
Mar ha osszefoglalva leirni ami elhangzott szemetseg.
%hogy ketten is adtatok azt a valaszt, hogy 2.2.x-szel ez megy,
%nekem meg
%azzal nem ment (igaz, az utolso mintha 2.2.17 lett volna, es
%nem 18, amivel
%probaltam).  Cserebe nekem megy a 2.4-gyel, neked meg nem.  Hm.  Hm.
%
Good news:
Nekem megy mind 2.2.18-cal mind 2.4.2-vel.
Bad news:
Valami buzlik...
Kivancsi lennek miert ilyen szeszelyesek ezek a rendszerek...

Bye