[FreeBSD] bootable tape

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Már. 21., Sze, 09:17:39 CET

Semmi gond!

Egyebkent a dolog meg a RIS problema legelejen jelentkezett
mint alternativa arra az esetre, ha valamelyik szerver meghal,
es hirtelen valami jo kis kernelt lehessen bele lehelni a restore
miatt. (...meg mielott a network boot-ra gondolnal, emlekeztetlek,
hogy pont ez volt az a dolog, ami nem mukodott.) Aztan valahol -
valami regebbi sysadm konyvben - olvastam ilyesmit, es mivel
itt a munkahelyemen nem tartom azt a bizonyos konyvet, igy a
konnyebbik megoldast valasztottam: a listat.

Amint ismet talalkozom a konyvvel, azonmod kirakom SUMMARY-kent.
A konyv cime egyebkent (most jut eszembe, hogy tobb konyv is
taglalhatja...) Evi Nemeth es tarsai altal femjelzett Unix System Admin.
konyv, aztan meg ott van a Hints & Hacks klasszikusnak szamito
kiadvany, bar ez utobbi azt hiszem, hogy nem sok infoval
szolgal a bootable tape vonatkozasaban.

Egy szo mint szaz - vagy meg annal is tobb... - amint megvan a dolog,
jelentkezem.