[FreeBSD] Bucsu

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jún. 29., P, 14:37:42 CEST

On Fri, 29 Jun 2001, Attila Nagy wrote:
[...]
> A Kandosok nagy resze (99%) az utolso evben megy un. kooperativ kepzesre,
> amit egy cegnel, gyakorlati foglalkozassal (munkaval) kell tolteni, csupan
> hetente egy napra kell visszajarni a Foiskolara. Az iden vegzett
> kooperativos csapat java arrol szamolt be, hogy maradnak annal a cegnel,
> ahol ezt az evet toltottek, mert vagy eddig is rendes fizetest kaptak,
> vagy ezutan igertek nekik normalis megelhetest.

En is a jelenlegi munkahelyem irtam a szakdolgozatomat, es a csapatban
nem en vagyok az egyetlen ilyen... (Ja, ELTE-n vegeztem, de BME-sek is
jarnak ide szakdolgozni).

[...]
> Egy volt kozepiskolai osztalytarsam testvere egy nagy vilagcegnel dolgozik
> jelenleg (Magyarorszagon) es a srac elmondasa szerint 700 ezerhez kozeli
> osszegeket visz haza havonta. Emellett alljak a benzint, a telefont es
> egyeb koltsegeket is.

De legalabb project-vezeto, vagy ilyesmi, nem szimpla programozo/ tervezo,
gondolom.
                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."