[FreeBSD] Bucsu

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 29., P, 14:18:53 CEST

Hello,

> De mi van, ha valakinek nincs ismeretsege, es pl. hirdetesekre
> jelentkezik? Ott nagyon igenyesek tudnak am lenni.
Sajnos tudom. Baratok, ismerosok vegeztek iden a Kandon (most mar BMF) es
szamos mas intezmenyben. Nem egyszeru allashirdetesek utjan felvetelt
nyerni valahova es ha megis, sok esetben kiderul, hogy az egymasra talalas
nem sikerult.

> Mas: ird meg legy szives, akar maganban is, mi szamodra az igen szep
> kereset.
Inkabb elmondom mit mondanak a tanaraink. A statisztikajuk szerint a
Foiskolan vegzett mernokok nagy resze elhelyezkedik es akik visszajarnak
azt mondjak sok Kandossal talalkoznak, igy megkonnyebbul a beilleszkedes
is.
Az atlagkereset ezek alapjan 160-180 ezer forint korul mozog.

A Kandosok nagy resze (99%) az utolso evben megy un. kooperativ kepzesre,
amit egy cegnel, gyakorlati foglalkozassal (munkaval) kell tolteni, csupan
hetente egy napra kell visszajarni a Foiskolara. Az iden vegzett
kooperativos csapat java arrol szamolt be, hogy maradnak annal a cegnel,
ahol ezt az evet toltottek, mert vagy eddig is rendes fizetest kaptak,
vagy ezutan igertek nekik normalis megelhetest.

Ezek a sracok 80-180 ezer forintokrol meseltek. A foiskolai fizetesekhez
kepest ez jonak mondhato, am en azt hiszem ha az ember elni is szeretne,
ez az osszeg semmire sem eleg.

Az a par ismeros, aki az eszenek/kitartasanak/ramenossegenek koszonhetoen
sikeresen ceget alapitott, vagy egy cegnel vezeto beosztasban van
szerintem joval efolott keres. (200-500 ezer forintrol tudok, a tobbiekkel
nincs ilyen kozvetlen kapcsolatom es ez is szigoruan nev es ceg nelkul)

Egy volt kozepiskolai osztalytarsam testvere egy nagy vilagcegnel dolgozik
jelenleg (Magyarorszagon) es a srac elmondasa szerint 700 ezerhez kozeli
osszegeket visz haza havonta. Emellett alljak a benzint, a telefont es
egyeb koltsegeket is.

Ezt mar igen szepnek tartom Magyarorszagon, de tudok olyanrol is (ismeros
ismerose) aki havi 2,5 milliot akaszt le...

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758