[FreeBSD] Re: Halozati lassusag

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jún. 8., P, 08:39:13 CEST

Hello,

On Thu, Jun 07, 2001 at 11:44:24PM +0200, Vas Jozsef wrote:

> Digital Unixon az ifconfigban lehet allitani a speed parametert 10,20,100,200-ra.
> Mason nem tudom, de feltetelezem hasonlo. Kulcsar Feri megirta NetBSD-re.:)
> Szegyen es gyalazat, de FreeBSD-re nem tudom, mert a 3Com kartyaim
> auto sense-et hasznalnak, igy nem volt ilyen problemam.

FreeBSD (OpenBSD) alatt az ifconfig media paraméterével lehet ilyet
állítgatni.  ifconfig -a megmutatja, hogy mit tud a kártya.  Csakhogy
mintha lett volna olyan baj, hogy a kártyájának a drivere nem ismeri a
media kulcsszót (vagy nem jól emléx).  Lehet hogy nem jól emléx de mintha
egy ilyen rl8029-féle kártyáról lett volna szó?  Valóban, van olyanom,
Linuxban és FreeBSD-ben is, FreeBSD ifconfig nem mutat hozzá media
paramétert (tehát... nincs), Linux alatt  meg sose tudtam, hogy kell az
ilyet csinálni.

Üdv