[FreeBSD] Re: Halozati lassusag

Vas Jozsef vj at hpo.hu
2001. Jún. 7., Cs, 23:44:24 CEST

Hello!

Gabor Zahemszky wrote:

> Azaz mondjuk ha get helyett put-tal probakszom, akkor gyonyoruen menni kene?
> (Csak mer' mintha ez se ment volna, de ezt megegyszer megkiserlem).

Amikor ilyen hibám volt, pontosan ezt tapasztaltam.  Ha viszont mindket
gepen ugyanaz a helyzet, akkor a hiba szimmetrikus.

Biztos vagy benne, hogy a duplexitas keveredese okozza a hibadat?
Ha megnezed az interface statisztikajat, abban late collision-oknek kellene
lenniuk nagy szamban ha valoban ez a hiba.

> No akkor eddig a dolog jonak tunik, mer' legalabbis NetBSD-n explicit
> lattam, hogy full-duplexben van a kartya folhuzva.  Kar, hogy halvany
> lila gozom nincs arrol, hogy ezeken az oprendszereken (jo, a tobbin se)
> mi modon magyarazom el hogy half-ban akarok menni.

Digital Unixon az ifconfigban lehet allitani a speed parametert 10,20,100,200-ra.
Mason nem tudom, de feltetelezem hasonlo. Kulcsar Feri megirta NetBSD-re.:)
Szegyen es gyalazat, de FreeBSD-re nem tudom, mert a 3Com kartyaim
auto sense-et hasznalnak, igy nem volt ilyen problemam.

Udv.:
V.J.