[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 18., Cs, 12:20:22 CET

On Thu, Jan 18, 2001 at 10:48:38AM +0100, Nohl Attila Rajmund wrote:
> [...]
>
> Megeri azon gorcsolni, nehezen karbantarthato kodot irni csak azert,
> hogy a felhasznalok nehany szazalekanal nehany szazalekkal gyorsabban

En nem ugy latom, hogy *n?x platform felhasznaloinak csak nehany
szazaleka hasznalna i386-ot. Tovabba azt sem ertem, hogy a grafikai library-ket
(mert en ERROL beszelek) miert nem asm-ban irjak.

En irok Neked hello world-ot 19 byte-ban DOS-ra.
Te hany byteban irnad meg u.ezt BSD-re? Szerintem nem nehany szazalek
a kulonbseg.
bye,
--
    _    _