Inkabb NetBSD (Volt: Re: [FreeBSD] user mount)

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 10., Sze, 20:02:04 CET

Kakukk

( > Egervary Gergely)

> en remelem, hogy az a celja, amit a weboldalukon olvasni:
>
> ``providing solutions, not hacks''

Ja.  A scrollozásra meg a többire visszatérve: jobban belegondoltam, és
rájöttem, hogy nem nagyon lenne szükségem nekem a scrollra.  Csak a saját
gépemen használom.  Szerveren és hasonlón nem is lenne rá szükségem.
Szóval én emiatt nem haragszom rájuk.

> a syscons nagyon cool (betoltheto terminal saver, stb) csak mas
> rendszerekkel valo kompatibilitasa volt bosszanto:
>
> (unknown terminal type cons25, nah akkor fogom magam setenv TERM ansi vagy
> vt320 vagy mittom'en, es akkor meg szetcsusznak a sorok, stb)

Nem tudom, említettem-e már, én ezt úgy oldottam meg, hogy kinéztem pár
termináltípust, és a /etc/ttys-be nem mindegyik vty-hez írok cons25-öt,
hanem néhány terminálhoz mást.  Nem lesz mindig frankó a megjelenés (sőt),
de nekem épp elég ahhoz a néhány szutyok géphez, amit használok és nem
ismeri a cons25-öt. (cons25l2-ről nem is beszélve)  Szóval ha olyan helyre
kell bejelentkeznem, akkor átlépek a ttyv7-re, és kész.

--